Wednesday, October 12, 2005

Ha ha Tak Tahu...

jeng...jeng...im back again...heheh..fuh aku rasa minggu ni n minggu depan merupakan minggu yang telah dan akan menyerabutkan fikiran ku..makna taknye minggu ni duk bz buat n antar draf report akhir PSM...minggu depan plak seminar2 nak present...fuhh..mau idup aku akan "diselubungi misteri" bak kata pengacara Misteri Nusantara tuh...hehhe..yerlahh aku tiba2 akan jadi seperti pontianak yang akan mengerbangkan rambut aku sebab pening duk pikir n mengaru2 kepala duk buat PSM..hahhaha...sambil nanyi2 plak tuh...mau roomate aku sorang nih akan pening kepala duk dengar lagu dan suara merdu aku nih...hehhe..

fuhhh lepas antar repot n present PSM ni plakk aku tiba2 kembali menjadi normal kejap...tp kejap ajerlah sbb pastu nak final exam plakk...uwaaa..aku sebenarnye x ready agi arr nk amik final exam tuh...dah le exam tuh lepas raya...study week plak masa raya..bile masa aku nak study ni...nampak gayanye stado byk jelah...dah le semester ni aku rasa macam kurang study lah beb..dicampur pulak x paham ngn subjek yg sememangnya hampir 1 kelas aku tak paham ape yg diajar lecturer..nampak gayanye duk nganga n nyanyi lagu "Tak Tahu" yang dinanyikan oleh Adam AF jerlah..muakakaka...

No comments: