Saturday, September 2, 2006

My Besday

Today is my besday..huk..huk...sape yg ingat besday aku tuh terima kasih lah bebanyak..but the only one person that i really hope to wish my besday is gone n forget my besday already...uwaa...how come he forget my besday..mybe he will forget it forever n ever..i can't stop thinking of him..

dah seminggu aku idup dalam kemurungan n kekecewaan since the tragedy on 24/8/06 yang benar-benar telah membuatkan hatiku terluka.nasib baik ade kwn-kwn yang masih memahami n membuatkan aku lupa seketika tragedy tuh.segala ape yang aku rasa sebelum ni rupanye benar-benar terjadi...mmg kata hati n firasat ini kadang2 ade benarnye..besday tahun ni agak kurang memancar keriangan dlm diri aku walaupun adakalanye aku cuba untuk melupakannye n kembali ceria n gembira seperti dulu...

No comments: