Saturday, October 21, 2006

Demam la plak

hari ni bulan2 pose ni aku rasa demam lah plak..ish...ishh..nk raya dah ni tp nk demam la plak...baju raya aku takyah nk sibuk2 nk beli dah...coz aku pakai je bju raya tahun lepas yg masih x pakai tuh...ermm muat lagi ke??ke semakin longgar baju tuh...baju masa konvo hr tuh pun leh pakai gak..almaklumlah aku bru je pakai sekali...baju merelip-relip mengalahkan mak datin so klu nk pakai pun kenalah pakai pd hr dan waktu yg sesuai...

raya tahun ni aku x balik kg lagi...hukk...hukk...boringnye..dh 2 thn aku x balik raya kt kg...parents aku semuanye nk raya kt sini jer..lg pun aku punya cuti pun bukannya lama pun..bos aku tuh kedekut nk bg cuti lama-lama...sedihnye...uwaaa

hr ni aku nk g bukak pose ngn kak lang,ina dollah and ayang...hukk..hukk..dh lama x ronggeng n berkumpul sama-sama...kata kak lang ade good news die nk bgtau...news ape ek??die nk kwin ker??ishh...ishh...minah ni mmg kuat berahsia skit...takpe2 hr ni aku akan korek rahsia2 yg tersembunyi die tuh...hehehhe...tp aku mybe akan jumpa derang itu pun klu demam aku ni mengizinkan...uwaaa...

No comments: