Monday, September 3, 2007

My Besday 2007

dah lama rasanye x taip blog...actualy bz sgt smpi nk taip blog pun x sempat..1st September 2007 perkhh genap lah besday aku yg ke-26...huhuhu opss bukan 26 tp 18 la..hahaha...

actually aku mmg x celebrate pun besday ni cuma sometimes kwn2 aku yg excited nk celebrate..bg aku celebrate ke x celebrate ke aku mmg aku x kisah pun..tp yang pastinya ketika zaman aku belaja dlu mmg housemate n kwn2 aku selalu buat surprise..yang paling takut sekali ialah semasa belaja kt PUO dlu..mmg kwn2 aku suka pedajal aku la bile time besday...yg paling aku x leh lupa skali bile aku dimandikan dengan tepung busuk+bawang busuk...huhuhu..mmg dasyat smpi esok tuh bile g class ade yang menegur aku pesal aku bau mcm tepung je...huhuhu...hampeh tul...

klu zaman kt KUiTTHO plak mmg xde yg menakutkan la...sbb membe2 aku semuanye sopan santun n berhati mulia...mmg derang xdenye nk pedajal aku...cuma suka buat surprise time mlm2 buta...huhuhu...

and this year bile dh abis blaja ni rasa rindu plak zaman2 blaja..huhuhu...tp mmg x tersangka plak aku bile kak long aku ajak kua celebrate besday aku...huhuh..pegi mana tau..pegi karaoke n makan kek...perkhh mmg aku rasa release tension betul walaupun suara aku x sehebat Kelly Clarkson or Jennifer Lopez...ahahhaha

the next day tuh aku mmg x tersangka plak bile 'die' wish besday aku walaupun aku x mengharap sgt...ingatkan dah lupa besday aku tp rupanye ingat gak walaupun lmbt sehari...anyway thanx coz still remember my besday...

No comments: