Sunday, October 19, 2008

Open House Konon...

Gagak Hitam The Angels...hahaha
ehhehe...muka kitorg agi..

Actually aku x tau nk klasifikasi ape sebenarnye...Kak Lang cakap die wat open house sempena raya tp aku tengok yg datang umah die that day cuma aku, Ina, Abg Talib (member opis Kak Lang) n ade sorang junior sekolah aku ni..nama die ntah aku pun dh lupa ar...hehehe...


ape nama die aku dh lupa ar...hahaha

biskot raya...pilih nk yg mana


ehhehe...nk manje2 skit jerk


Aku n Ina mmg heran sungguh bile aku tgk xde sape pun org kt umah die...yerlaa sbb td die ckp ade open house tp rupanye die wat makan-makan antara kitorg jerk...beria aku pakai cun-cun kot ade ramai org datang tp alih-alih rupanye bape ketul je yg datang...rupanye die saje wat makan2 sbb nk suh teman die kt umh...famili die xde kt umh so leh la die bermaharajalela...



Mee yang di salut ngn telur


ini kuahnye

nk sedap lagi tambah la cili kicap

Kak Lang masa Mee Kungfu beb...nyum...nyum...sedap gak minah ni masak rupanye...lepas Abg Talib balik aku n ina ape lagi lepak la lama2 skit...kitorag duk tgk gmbar2 masa zaman sekolah dlu...hehehe...kelakar gak bile tgk balik gmba2 tuh...kitorg ade yg kutuk mengutuk...gelak-gelak...hahaha almaklumla sbb tgk gmba zaman muda2 dlu (skang ni pun still muda lagi beb)...


posing ngan anak sedara kak lang


hehe..makan lagi sekali beb..

Lepas tgk gmbar2 kenangan tuh aku and Ina pekena Mee Kungfu Kak Lang tuh for the second round and third round...hahaha....and suddenly parents Kak Lang balik plak...so aku and Ina pun ape lagi...control sopan santun n kononnye x makan lagi la (padahal dh masuk 3rd round) ...hahaha


No comments: