Tuesday, March 3, 2009

Banjir Di PWTC


kete sape ni..kesiann
Petang tuh aku g surau nk solat Zuhur...setiap kali aku kt surau aku mmg suka pandang ke tingkat bawah memandangkan surau kt opis ni tingkap die besar sgt...actually aku suka pandang ke bawah sbb nk tgk jalan...samada jalan jem or tak...hr tuh kilat sambung menyambung and hujan lebat plak turun...jalan raya pun takde la jem sgt lagi pun time tuh bukan waktu pulang keje...
permandangan dari opis aku..



Lepas solat Zuhur maka aku segera la ke tmpt aku untuk sambung tugasan aku yang mmg aku kena siapkan dengan kadar segera...niat hati mmg nk balik awl hari ni sbb malam tuh plak aku dh janji dengan kawan-kawan poli aku sempena nk sambut majlis perpisahan Kak Zie yang akan di transfer ke Sabah...hukhuk...



kt tempat parking


Tengah aku sibuk siapkan tugasan aku tiba² kecoh budak² opis aku mengatakan bahawa banjir kt bawah tuh..derang cakap sape yang parking kete kt aras 1 cepat² alihkan ke tempat selamat sbb sape yang parking kete kt ngn tepi sungai tuh mmg akan tenggelam...derang cakap habis lori-lori yang bawak perabot sempena Furniture Fair kt PWTC tuh tenggelam and byk gak perabot-perabot yang dalam lori tuh rosak...kesiann...




Hasrat utk pulang awl aku batalkan and perjumpaan dengan kawan-kawan aku pun aku batalkan..aku cuma gtau derang aku x dapat join malam tuh sbb aku x dpat pulang awl sbb aku terperangkap kt opis ni..aku gtau opiz aku banjir...mulanye derang x caya last2 derang caya...bile aku cancel maka derang pun cancel gak sbb katanya x syok la kalu aku x join sekali...huhuhu...

No comments: