Thursday, May 4, 2006

Yahoo..dah nak abis praktikal laaaa

Lagi 2 hari aku akan tamatkan latihan praktikal aku...yahoo...bleh ler aku releks2 japs pasni.Tapi b4 aku nk rehat2kan diri nih aku kena siapkan repot praktkal aku tuh...yerlah lecturer nk tgk klu x bg kang x pasal2 x lulus LI lak..Actaually aku dh malas nk buat segala jenis repot dah since dr repot psm hari tuh smpilah skang asyik nk buat repot jer...rasa mcm dh nk muntah n otak ni dh malas nk berpikir.Dalam pikiran aku cuma pikir nk abis cepat LI n abis cepat belaja...yahoo....bile dh abis LI leh le aku ronggeng ngn member2 tercinta aku...aku tau diorg mesti windu kat aku nyer...ahakss perasan lak bunyinye...tp saat yang paling aku x sabar sekali ialah nk p ke langkawi...rasanye dh lama aku x p sana..kalu x silap aku lah last aku jejak ke langkawi ialah masa aku form 4 dlu..uhhh dh lama tuh...ermm...LANGKAWI....

No comments: