Sunday, May 7, 2006

Yes..yes..

Alhamdulillah aku dh berjaya tamatkan prktikal aku nih...yes..yes..yes...aku dh abis belaja...tp praktikal report x antar lagi..ermmm itu takpe cos im on the way to finish my praktikal report...after this im going to holiday for 1 month...p rehat2 n jejalan before i start my new work n my new life...klu nk kira holiday ni mmg klu bleh byk tempat aku nk p...nk p balik kg yg dah sekian lama aku x balik n p jejalan kt pahang..kata kawan aku nk bwk p aku jejalan kt sana tp entah kemana aku pun x tau lah...then planning nk gi umah keluarga angkat kt melaka n negeri sembilan...and hari yg x sabar aku nanti2kan sekali ialah nk p LANGKAWI...the place yg sekian lama x jejak kaki kt sana...but the problem is...aku ade byk masa money ke nk p ke tempat2 mcm tuh...hehheh...but i'll try my best cos dah lama planning maaa kalu x jadi kang hampa plak...

No comments: