Thursday, March 20, 2008

Jiwa Kacau...

Sejak menjak ni aku rasa jiwa aku betul2 kacau..mcm2 yang aku duk pikirkan smpi bile buat keje pun aku jd malas sbb dukterpikir je sepanjang hari..jiwa aku ni bergelora seperti mana 'tsunami' yang telah berlaku semasa Pilihanraya Umum Ke-12 bebaru nibanyak sgt terpikir samada membabitkan hal peribadi dan x peribadi pun aku kdg2 terbawak2 dalam kehidupan harian aku ni...bencinye bile perasaan ni muncul dlm idup aku tika ni..

1) keikhlasan..yee..keikhlasan yang ku harapkan masih aku x tau kebenarannya..adakah die betul2 ikhlas untuk menyayangiku?

2) kerje aku ni yang kadang2 buat aku bz n kadang membuatkan aku boring sepanjang hari kt opis.sampai bile nk keje camni?

3) umur yang semakin meningkat...uwaa...back to the future plezzz

4) tetiba rindukan plak kt kawan2 yang dah lama x jumpa

5) tetiba mcm teringin nk tukar kete la plak..nk beli yg best skit pastu nk g hon2 kt Kemaman, Terengganu

6) tetiba rasa mcm teringin nk g memancing plak

7) tetiba tringin nk g main futsal..tp masalahnye xde masa

8) tetiba tringin nk g bercuti kt pulau..x kisah la pulau ape pun janji jangan pulau pandan jauh ke tengah..huhuhu..

9) asyik nk makan je skang ni..nk kasi gemuk skit..huhuhu

10) benci bile perasaan ni duk rasa negetif je iaitu bile rasa diri ni mcm di kelentong, dikencing, ditipu, didustai, dihangitkan n etc....

No comments: