Sunday, April 6, 2008

Leganye...

Ermm lega rasanye bile meeting dah setel..boleh la aku Qadaq tido pasni setelah 3 hari berturut-turut aku asyik tido kul 2.30-3.00 pagi dek kerana sibuk duk setelkan beberapa kerja sebelum aku masuk meeting tadi..ni pun kepala otak aku ni masih blom stabil lagi kerana duk pening ayam almaklumla x cukup tido..heheh..

teringat lak kisah masa time study dlu..bile mana kes tido lambat ni actually dh jadi rutin bile menjelang nak exam n nk setel Projek Sarjana Muda @ PSM..heheh..and 1 lagi ialah bile masa kat universiti dlu ade event je mula la aku tido lmbat n balik umah pun lambat.almaklumla antara org yang terpenting kt universiti dulu..ahakss (perasan la plak)..jln slow2 masuk umah mcm pencuri jerk sbb xnk roomate aku terjaga..kalu die terjaga mulalah die membebel sbb aku ni since kt unviersiti lagi bz memanjang..yang roomate aku lak risau takot aku ni sibuk ke sana sini smpi lupa study..ahakss bagus tul membe aku nih

ape-ape pun kalau nk compare antara kenangan n kesibukan masa study n keje ni mmg different...sibuk masa study ni meletihkan otak manakala sibuk masa keje ni lak meletihkan diri..huhuhu tapi duit masuk la...itu lah perbezaannya

No comments: