Friday, April 11, 2008

Menghapus Jejakmu

Hari ni betul2 dah buka ati n minda aku...aku mcm dh boleh berfikir dengan segala persoalan yang asyik berlegar2 dalam kepala otak aku ni..walaupun x dapat jawapan dengan sendirinya tapi Allah itu Maha Berkuasa untuk memberi petunjuk pada aku supaya aku bijak berfikir...hampir 2 bulan membuatkan jiwa aku resah dengan beberapa persoalan tp akhirnye kini aku mcm rasa dah terjawab semuanya..

bile persoalan ini dah terjawab kemurungan mula melanda dalam diri aku..namun demikian aku cuba untuk tabah hadapinya kerana pengalaman lalu yang menimpa diri ku ini benar-benar telah buat aku menjadi kebal, tabah and redha menghadapinya....aku rasa biarkan ianya berlalu begitu sahaja..jangan ku tanya kabar berita kerana ianya akan membuatkan aku lebih perit untuk mendengarnya...bile benda ni dah berlaku aku mula jd benci dengan sesuatu perkara...ape yang menjadikan aku benci itu biarlah ianya hanya menjadi rahsia antara diri dan hati aku..

bile dengar lagu-lagu seperti 'Kenapa' nyanyian Lah VE n Shazzy, 'Gantung' nyanyian Melly Goslaw, 'Cinta Dalam Hati' nyanyian Ungu dan 'Pupus' nanyian Dewa perasaan n jiwa aku mula terusik...lirik-liriknya cuba untuk aku fahami...jadi seharusnya aku mendengar lagu 'Menghapus Jejakmu' nanyian Peter Pan supaya jejak-jejak yang bertaburan tuh dapat dihapuskan...

No comments: