Saturday, January 24, 2009

Batik Sutera


Hasrat hati saje je nk g umh member aku tgk2 kain batik sutera jer...fuh..masa smpi je mmg byk la kain2 batik sutera yang cun and semuanye dari Terengganu...kalu nk di tgk design2 die mmg byk la cun-cun...aku cuma control diri and duk puji2 jerk...
aku ngn Kak Lang duk control diri jerk..kalu korang nk tau kain batik harga die sangat la 'istimewa' sebab design batik ni dilukis ngn tangan and corak2 and pattern batik ni hanya 1 dlm dunia...khekehkeh...
aku melepak kt umh Ayang (member aku yang jual batik tuh) selama berjam-jam and smpi aku pun x sedar dh nk menjelang tengah malam...actually bukan je tgk2 batik tp kitorg jugak dihidang dengan mee rebus oleh ayang.... saje jee die nk pancing aku and Kak Lang pegi umah die...
nak dekat balik tuh maka aku and Kak Lang decide utk amik sepasang kain batik sutera tuh (sebenarnye berkenan ngn design die and nk amik ati ayang pun ye jugak) ...nk tau x rege die bape??hohoho...RM300 sepasang tp x tau la plak kalu sebenarnye leh dpt lg murah...sib baik ayang bagi 2 kali bayar so kiranye xde la merasa senget bahu aku nih...hohoho...

No comments: