Sunday, January 4, 2009

J.Co Donut & Coffee

Jangan jeles yer beb tgk donut nih...huhuhu...mmg menyelerakan sungguh...mula2 aku ngn kakak2 aku nk g jejalan kt Gaint Kota Damansara...sebenarnye saje je nk melawat kawasan sebab kalu x silap aku Gaint ni bru bukak kt area umh aku...baru x baru pun kira-kira hampir sebulan gak la...




Tengah pusing2 kt dalam Gaint tuh tiba2 kakak aku ajak g JCo Donut & Coffee...katanya kedai donut ni cuma ade di beberapa tempat jerk...x macam kedai Donkin Donut dan Big Apple...kedai2 ni ade di merata2 tempat tp JCo Donut & Coffee tuh jer cuma ade x silap aku hanya kt 3 tempat je kt KL nih...kt Pavillion, Gaint Kota Damansara and 1 lagi kt Sunway Piramid kot (aku pun dh lupa daa)...





Nyum...nyummm...ade mcm2 perasa..masa nk beli tuh mata duk melilau2 duk pikir nk pilih yg mcm mana rupa and macam mana perasa...Kakak aku ckp JCO Donut ni lebih sedap dr Big Apple...bile aku rasa je donut JCo yang biasa je pun dh cukup sedap..inikan plak yg perasa lain...(alamak..terlebih promote la plak) ....


cuma ade kt Jakarta, Kuala Lumpur and Singapore jerk...


sebenarnye JCo Donuts ni x silap aku la product dr Indonesia kot..1st outlet derang ialah kt Indonesia and di bukak pada 26 Jun 2005 (dah lama rupanye) and derang goreng donut ni pun pakai butter kot sbb rasa die lemak semacam jerk..hehehe...so jgn lupa rasa donut JCo tau...hehehe...


Forest Glam, Why Nut, Don Mochino, Al Capone, Copa Banana, Heaven Berry, Hazel Dazzle, Berry Blue, Tiramisu, Coco Loco, JCrown Almond and Caviar Chocolate





No comments: