Saturday, December 19, 2009

Majlis Pertunanganku


Upacara Perbincangan

Alhamdulillah...akhirnye aku selamat menukarkan title aku menjadi tunangan orang pada 19 Disember 2009 (yahoo hatiku berbunga riang beb)..


sempat lagi aku menjeling

ibu mertuaku..hihi


Setelah sekian lama mencari2 siapakah jejaka bertuah yang dapat mencuri hatiku (mak ai ayat metafora la plak) akhirnye aku telah bertemu dengan jejaka yang aku pun rasa sekelip mata jerk aku kenal n sekelip mata jugak la kami mengikat tali pertunangan (maybe sebab ade keserasian kot)...


bersama ayahanda dan bonda tercinta


dengan kakak-kakak aku...

Semoga pertunangan ini berakhir ke jinjang pelamin kerana aku sebenarnye dah letih nk bercinta dan menyemai bunga-bunga cinta nih..hihi


abah pun nk sarung cincin kt bakal menantu jugak..

No comments: