Saturday, December 14, 2019

I'M Back

Assalamualaikum....

Masyallah...setelah sekian lamanya aku tak on blog ni...rasanye almost 10 years..
Lepas aku kawin je blog ni akhirnye menjadi usang dan penuh dgn spiderweb...
Finally hari ni aku tergerak hati untuk membuat kemunculan semula di arena blog..
Lepas aku melangsungkan perkahwinan, masa aku sgt berharga kepada keluarga sehinggakan aku terus hanyutkan blog ini terkapai-kapai sendirian and finally maka bersawang lah blog ini selama hampir 10 tahun...

Alhamdulillah kini aku sudah mempunyai 3 orang anak hasil perkongsian hidup bersama Mr A (ingat lagi x)...hihi..
Anak sulung aku girl dan age sudah nk masuk 8 tahun...yg no 2 pulak boy age 5 tahun dan yang kecik sekali boy juga age baru 19 bulan..

Pelbagai liku hidup suka duka yang telah aku harungi sepanjang 10 tahun ini..
Nak ku coretkan dlm ni rasanya terpanjang berjela-jela...maybe bile ade kelapangan aku boleh buat throwback and flash back dlm blog ni nanti...insyallah
Oklah nanti aku sambung balik yer...daaa

No comments: