Sunday, August 14, 2005

I'm Back...

i'm back...ehehhe..kesimpulan yang tergantung hari tuh ialah aku akhirnya balik kg aku...heheh..itu tetiba bile dah petang baru dengan tekadnye aku nak balik kg...naik bas kul 5.00 petang then sampai kl lak malam so aku tak dapat menyaksikan jerebu yang dipercayai seperti kabus waktu pagi memandangkan aku sampai malam(ishh skema la plak ayat aku tuh)...bile keesokan harinye plak PM kita isytiharkan jerebu dah pulih..die dah lari ke belah utara plak...kiranya aku balik kg hari tuh berbaloi lah..balik leh amik buku2,beramah mesra ngn famili aku n yang bestnya abah aku belikan ABC yang best utk aku...hehhe..padahal baru je baik selsema tetiba mai plak ABC yang sememangnya feberet aku...fuhh takan rezeki nk tolak..ehhehe..kalu demam leh ler makan ubat tapi kalu dah kempunan kang meleleh plak air liur...makan ABC tuh dengan niat makan ubat...heheheh

No comments: