Sunday, August 7, 2005

KeCiAn kt aKu kan

hehehh..aku nk ngadu nih...dua tiga hari lepas aku demam wo...sian kat aku tau...demam utk kali ke-2 utk tahun ni...dah le demam member2 rumah semua xde kat umah masing2 ade yg p program kt kedah la kt n9 la...ada plak yang balik kg...tinggal la aku berdua ngn member aku sorang nih...dah ler demam xde sape la plak nk tolong masakan utk aku...member yg sorang ni aku xyah cakap la 'rajin gile vavi' alih2 aku yg demam ni la yang tolong masak utk die...muakakka...klu x alamatnye perut aku ni bukan aje menyanyi lagu keroncong malah menari tarian zapin skalli kot...sepatutnye aku kena p pgram kt KL 5-7hb tp memandangkan aku ni 'sihat bebeno' so aku cancel jelah...tp yg herannye sakit aku ni die akan menjelma belah malam jer...bile siang aku sihat suam2 kuku la..agaknye sbab aku pekena Honey Start yng aku dapat hadiah bebaru nih kot...muakakka..