Wednesday, August 31, 2005

PeSta KonVo daH abiS..yahooo

aku actually kurang sihat ni mata dah merah,suara dah xde,badan dah lemah semuanye sbb terlalu workholic kat kerja kot....hahahah...
walaupun gitu aku tetap pergi kelas gak hari nih..maklumlah aku dah lama tak p class,miss class n ponteng class sbb gara2 duk handle n concerntrate kt pesta konvo je..

yang bestnye semalam adalah hari terakhir penutup pesta konvo...bile dah abis semua acara pesta konvo aku tetiba jatuh sakit plak...nasib baik aku x jatuh sakit time event aku berlangsung kalu tidak mesti otak bos aku sorang ni 'hang' sokmo..ahhahah...
walaupun ade yang aku kurang suka semasa pesta konvo tuh berlangsung tapi aku tetap lega sbb akhirnye pasni aku dah bleh concerntrate pada study n PSM aku...walau mcm mana pun aku bersyukur sbb event2 yang aku handle tu berjalan dgn lancar dan mendapat pujian dari sesetengah pihak and ada sesetengah pihak x suka lah plak..apa2 pun manusia ni lain citarasanye xleh nk sama ngn citarasa aku yang semuanye aku bleh 'bedal'...ahahahh

No comments: