Wednesday, August 1, 2007

Pegi Hospital

hari ni aku g hospital.teman adik sebelah opis aku ni.actually die ni x tau HKL kt ne almaklumlah die pun baru keje kt KL nih.aku kesian tgk die xde tempat nk rujuk jd aku mengofferkan diri utk teman die.lagipun hr ni bos xde.bos g europe so aku amik keputusan hr ni masuk opis half day je...

wahh...dah lama x g HKL and nk kata byk perubahan xdelah gak tp kira adelah gak perubahan iaitu klu nk masuk kete dlm hospital kena bayar parking...hukhukhuk...:pmula2 blur jap ape yg perlu kena buat bila smpi hospital..tetiba otak jem plak...huhuhu..yerlah the 1st step ialah g ke kaunter pendaftaran...then bru la tunggu turn masuk jumpa doktor..sepanjang menunggu tuh tetiba otak aku berfikir..apesal ramai sangat org ek??...ramai sungguh org sakit ek??..mcm2 penyakit yg ade ek??...

then tibalah turn jumpa doc..pastu die transfer lak suh naik tingkat 1...perkh masa naik tingkat 1 tuh aku duk tgk byk betul klinik...klinik mulut,klinik payu dara,klinik idung,klinik bedah etc...klu byk klinik ni maknanye bykla penyakit ek...adus penantian itu satu penyeksaan....yerr nk tunggu turn plak lama sungguh...dh x dpt kira bape juta kali aku menguap..di samping menguap tuh sempat lah gak tgk gelagat manusia..ada yg bertongkat,ada yg berjalan tehinjut2,ada yang tgk tv and yg menguap macam aku pun ada gak...

blurp...blurp..lorr perut dah vibarate rupanya...lepas setel ape yg patut brula leh g isi perut..so ape lagi jln g kafetaria lah..makan nasi ayam n yong taufu...nasi ayam supnya punya lah masin, yong taufu plak punya lah manis tapi air teh o plak tawar...huhuh...ni betul ke aku g makan kt kafetaria HKL ni..mcm x menjamin kesihatan aku jer...huhuhu...wat ever it is..perut kena isi gak..lapo dr semlm lagi..pg td lak x lalu nk breakfast..lagi pun aku mmg x suka breakfast pun..huhuhu...

alamak ade keje lak...to be continue

No comments: