Wednesday, August 1, 2007

Penyakit Datang Balik..

hr ni aku duk kt opis sesorg lagi..bos x mai2 lagi..mamat yg sorang tuh bz ngn study master in research die..tetiba ati aku mcm tergerak nk further study plak..nk smbg master..maybe bukan master in IT lg kot..nk tukar haluan plak..tp itu hanya perancangan x tau jd ke x...sometimes aku malas nk buat perancangan awl2 sbb kdg2 msti x jd last2 buat sakit ati...

entah nape hr ni aku rasa pening pale lak..penyakit aku dtg balik...pening pale..pening pale n pening pale...dr semlm lagi pale aku sakit..tmbah lg pg ni plak..klu dlu aku ade tempat mengadu bile aku sakit pale tp skang ni xde dah...uwaa...buat ape lah die nk heran sgt sakit pale aku ni skang ni...aduss pale berdenyut2 ni...nk makan panadol Activefast yg die penah suh aku mkn dlu xleh lak..almaklumla aku pose hr ni...pose ganti...tp x bagun sahur..tuh yg pening kot agaknya..x bgun sahur pastu pose..perut kosong pale pun pening la..

tetiba terinagt lak kisah bulan pose beberapa tahun lepas..bile aku ngadu kt die aku n housemate aku selalu termiss bgn sahur...lauk dh masak nasi dh masak malam tuh lagi..sekali esk pagi masing2 semua terlupa bgn sahur...huhuhu...rugi lauk2 tuh..bukan kdg2 tp selalu almaklumlah letih duk pulun buku n PSM..bile die dgr selalu miss sahur n yang best tuh tiap pagi die akan buat morning call suh bgn sahur..huhuhu..so sweet..bile dgr phone call je of course la aku bagun..abis semua housemate aku yg sdp tido tuh aku kejut..dr bilik ke bilik..huhuh..tp itu hanya memori dlu..memori tika belaja dlu....

ermm...x sabar rasanya nk tunggu malam...nk bukak pose n makan panadol Activefast:)

No comments: