Tuesday, August 7, 2007

Pegi Wedding lagi...aduss...

semalam g wedding mazlina..membe sekolah rendah dlu..Sekolah Rendah Kebangsaan Jalan Bellamy..sekolah yang kat belakang Istana Negara tuh n sebelah ngn Alice Smith International School..

huhuhu teringat lak zaman sekolah rendah dlu...masa tuh suka betul makan rojak pasembor kt PERNAMA and aku still ingat lg masa balik sekolah tgh duk tunggu bus sekolah kitorg selalu duk intai2 anak Pak Lah si Nori tuh..almaklumlah masa tuh umah die depan sekolah aku jer..intai2 die dr jauh jer...then x sangka lak org yg kitorg duk intai tuh rupanya anak Perdana Menteri kita skang nih...huhuhu....

smbung balik kisah wedding maz..aku g ngn membe sekolah rendah aku gak...si arham tuh..dh lama x jumpa..rasanye last year kot last jumpa die...bile smpi tempat kenduri lambat lak..smpi kul 4 lebih so of course la meja kerusi semua dh lipat...huhuhu...so ape lagi pegi terus naik ke umah pengantin kt tingkat 9 tuh...yg bestnye kali ni pengantin yang menghidang n serve aku n am makan...huhuhu...pecah rekod kenduri kwin yg aku pegi...lepas balik kenduri g lepak2 ngn am kt tasik permaisuri...perkhh lepak kt tasik dengan baju kebaya..perkh rasa mcm cite dulu2 la dating pakai kebaya...huhuhu sib baik x main kejar2 n nyanyi2...klu x jd macam lagu video clip Seiring Sejalan nyanyian Sharipah Aini n Broery Marantika yang shooting kt tmn tasik taiping tuh...wakakaka...bile dh lama x jumpa so byk la cite nk cite...dari kisah sekolah,kisah diri n kisah masa kini...sedar x sedar rupanya abis satu tasik tuh kitorg pusing...sib baik pakai bju kebaya..klu pakai track suit nk gak aku join jogging ngn org2 kt situ...huhuhuhu...

anyway Selamat Pengantin Baru utk Maz..nmpkanya lagi sorg kawan aku dh tamat zaman bujang...aku lak bile agaknye...maybe 10 tahun lagi kot?

No comments: