Friday, August 8, 2008

Jalan jem..wat tensen jer..


Tadi aku ade meeting ngan Datuk Rahim , Encik Shariff, and Encik Faizal...pening tul aku ngn situasi aku kali ni...betul² buat aku rasa mcm nk senak perut, cirit-birit and sembelit...wakaka..(kotornye ayat aku)...meeting tuh abis dlm kul 5.30 petang so aku bergegas nk pulang...dh x larat aku nk duk lama² kt opis..hari² duk ngadap pc and bukak Multipy, Friendster and YM..bukan aku nak makan gaji buta tp aku dah boring tahap Gaban and Ultraman sbb xde keje nk buat kt opis nih...


langit masih cerah

Masa nk balik nk punch kad tuh terserempak plak ngn Kak Di (staff HR) yang tgh tunggu husband die..sempat gak la soksek2 ngn die kejap (almaklumla org pompuan..huhhuh)...ala soksek2 10minit jer pastu aku terus blah...huhuh..masa dlm kete tuh tiba² aku teringin plak nk g minum² ptg..call jap Kak Lang ajak join minom² ptg kt kopitiam..die ckp ok jer so aku pun pegi la kutip minah tuh kt opis die...


dah nak hampir gelap nih


Lepas kutip Kak Lang maka kami pun menuju ke lokasi yang nk di tuju iaitu ke Pak Li Kopitiam dekat ngn area umah aku gak laa..sbb tuh aku pilih lokasi tuh sbb sekali harung jerk.. Adoiyaiii...masa on the way tuh aduss jalan jem gile...tensen aku kt opis td jd tmbh tensen plak...aku pun tak tau sebab ape hari ni jalan jem sesangat...maybe sbb hr ni tarikh 8/8/08 so ramai org nk balik awl sbb ade program masing² kot..lagi pun aku jarang ikot jalan ni sbb hari² pegi and balik keje aku ikot highway jerk...dari langit cerah smpi la dh gelap aku x samapi² lagi...mau nk dekat 2 jam aku terperangkap dlm jem..dan nk sama dengan boleh drive g Perak dah ni...huhuhu...

abis sana-sini jem

Nasib baik Kak Lang ade sekali so xde la aku boring sorang² dlm jem tuh...sempat gak lak nk soksek²...hahaha...sambil soksek² sempat la gak usha kot² ade mamat² ensem kt sebelah tuh yang boleh dijadikan calon menantu mak..wakakakka..(gatainye)...tp aku x buat pun...Kak Lang je yang usha sbb aku menumpukan perhatian aku kt jalan raya jer..ehhehe...(poyo jerk rasa)..

dah malam beb..


Finally dah kul 8.30 malam...so kitorg benti kejap kt stesen minyak nk solat magrib...maklumla waktu magrib ni pendek jer takot kang x sempat nk solat plak..lepas tuh aku g isi minyak kete then terus pecut ke Pak Li Kopitiam..smpi kt kopitiam tuh ade la gak nk dekat kul 9 lebih...huhuh..perut dah berkeroncong...dari nk minum petang terus bertukar jd dinner jerk...ni jem punya pasal laa nih...

destinasi Pak Li Kopitiam

No comments: