Tuesday, August 26, 2008

Make Over...

diriku yang dah di make over...hehehe

Actually aku x tersangka plak aku boleh nk menghambakan diri aku ni utk di make over...kehkehe..pada mulanye saje je nk tgk barang2 make-up brand Shu Uemura...

nice...colourful



ehem..ehem...posing mcm model plak

Pada asalnye aku suka tgk barang2 make-up brand ni yg serba colourful...so aku and geng gagak hitam aku ni jenguk2 la skit tgk make-up tuh...mula2 tnya kt salesgal tuh pasal make-up...then suddenly terduduk kt atas kerusi tuh plak...pastu tiba2 die test skit make up atas muka aku plak...huhuhu...interesting nih...hahahha....(biasala org pompuan kan suka make-up2 ni)


muka kena make up ni..open air gitu...malu i..


Dari pada mulanye nk tnya2 aje then tiba2 terbeli produk plak...hahaha...boleh tahan gak la harga die almaklumla brand dari Jepun...actually bukannye ape sebenarnye tp sbb aku tgk produk die ni diperbuat dr herba2 so kira agak ok and terjamin la skit (walaupun nk kokak gak la duit aku ni)... pastu minah salesgal tuh offer utk make over plak...wakakkaka....so aku ape lagi grab la peluang utk di make over...


Kak Lang and Eira

hahahha...actually bukan aku jer yg di make over tp Kak Lang pun sama...hehehe...ade geng so aku x segan la skit almaklumla kena make-up dkt open area...walaupun ku malu tp ku tahan jebat...kehkehekhe...rupanye cun gak anak dara ma and abah ni kalu di make over...(perasan sekali sekala ape salahnye)

1 comment:

Anonymous said...

sangat menarik, terima kasih