Friday, August 15, 2008

Lepak-lepak kt kopitiam


secawan kopi
Bila tgk secawan kopi panas aku rasa macam kelakar jerk..aku rasa mcm aku ni spesis mamat-mamat yang suka lepak kt kedai kopi..hehehe..tapi mmg aku akui sejak menjak ni aku selalu aje g lepak-lepak kt Pak Li Kopitiam...sampaikan waiter die pun dh kenal muka aku and geng gagak hitam aku tuh..dh la waiter die tuh hensem tapi sayangnye die tuh orang Indonesia la plak...waduh..waduh..

Jemput minum yerkk..

Actually last month lagi kedai Pak Li Kopitiam tuh duk buat promosi secawan kopi cuma RM0.50 ajer...tak kira la kopi ais or kopi panas harga die sama jerk...wakaka..mana x aku and gagak itam lepak sana..harga kopi kt kedai mamak pun melebihi 50sen tau inikan pula kopitiam yang dekorasi die agak cun laa gak...siap ade wireless and air terjun die yg cun..




sambil lepak sambil surfing


cantik kan air terjun mini ni..

Bebaru ni aku and geng gagak hitam lepak lagi kt kopitiam tuh..bukan lepak2 jerla tp sambil menikmati makan malam kitorg...agenda kitorang kali ni ialah berbincang mengenai aktiviti jalan-jalan cari pasal kitorang kat Cameron Highlands pada hujung bulan ni..hehehe....actually aku ade dapat voucher penginapan hotel free kat sekitar hotel Malaysia ni and expired die pada bulan Disember ini..and amatlah rugi kalu aku x gunakan...huhuhu...


Kitorg berbincang2 and buat jadual perjalanan supaya program percutian kt Cameron Highlands tuh berjalan lancar and dipenuhi dengan aktiviti yang berfaedah...(mcm buat program percutian yang libatkan ramai org jer)...hehehe...lepak punya lepak smpi buat 2nd oder plak untuk menu yang seterusnya iaitu roti bakar and ipoh white coffee panas...huhuhuu...perbincangan pun berakhir and masing2 dah setuju dengan jadual yang diaturkan dalam laptop ina tuh...

Oklah nak kuar plak..to be continue in next episode...hehehe...daaaa




No comments: