Saturday, December 20, 2008

Futsal..futsal...


Actually hari ni aku kena jadi urusetia utk uruskan Pertandingan Futsal yang diadakan kt Petaling Jaya...Pepagi lagi aku telah berkumpul kt umah Kak Lang utk ke lokasi pertandingan tuh...mmg pada mulanye aku pun tak tau kt mana tempat tuh sbb aku dapat jemputan jadi urusetia ni pun last minit...


belom stat lagi so posing la kejap


abg Ipin duk bg taklimat kepada Kapten Team

Actually abg-abg kt opis Kak Lang yang organized Kejohanan Dynamics Real Freazy Futsal 2008 ni so bila dah ade Kak Lang maka semestinya mesti la kena ade aku and Ina..kitorang ditugaskan utk jadi urusetia jer..setiap kali abis pertandiangan kitorang kena jumpa pengadil di setiap gelanggang utk ambil markah keputusan..and kemudian kena tulis kt whiteboard score team masing-masing....kira ala-ala "Gadis Milo" la...kehkehkeh..

kusyuk tgk peserta

tunggu nk amik score team

Memang best jadi urusetia perempuan dikalangan jejaka-jejaka...hahahah...bukan ape..sbb dapat cuci mata beb...ehhehe...(jangan marah yer...sekali sakala je gatai)...sambil2 duduk sempat gak la kitorang berkenalan sorang budak sukan Bukit Jalil..die ni actually pemain bola sepak remaja Malaysia..katanye die ni member kepada husband Rita Rudani...si Aidil Zafuan ke Safuan ek...aku pun confius si kembar tuh...hehehe..best gak dgr cite die ni sebab die ni banyak cakap..kehkeheke...


kitorg makan ptg yg ni jerk...

ni lah dia Piala utk pemenang

Finally keputusan pun dah tau team mana yang menang and kitorg pun sebeenarnye dh letih duk lama2 sangat kt dalam gudang futsal tuh sbb rasa bahang gile kt dalam tuh...lepas dh setel kemas pepe yang patot maka kitorang pun berjalan kuar dari gudang futsal tuh menuju ke kedai makan...kali ni abg Ipin (juruacara majlis) yang belanje...hehehe...


salah satu antara team yang join

ni la antara urusetia yg setia kt gelanggang..

No comments: