Friday, December 19, 2008

Gagak Hitam Berpoya-poya

Gagak Hitam The Angels

Sebenarnye dari semlm lagi kitorang dh merancang nk g tgk wayang hari nih...cite ape pun kitorang x decide lg...kitorang budget nk decide tgk cite masa kt cinema kang...lepas balik keje je aku terus bergegas kt opis Kak Lang...nk menjemput mak datin sorang laa katakan...Ina mmg dh get ready kt cinema tuh...kitorg nk g tgk wayang kt Cineleisure,Mutiara Damansara....



kalu terer cuba teka kitorang posing kt mana nih??


Lepas amik mak datin sorang tuh aku dgn pantasnye pecut 'Ferari' aku ke tempat yg dh dirancang...mmg jem la kalu nk menghala ke area Mutiara Damansara tuh and finally kitorag samapi kt sana around pukul 6.40 petang....Ina mmg dh tunggu kt sana siap2 dah...



nk posing wit Abg Pitt je sebenarnye..

wit my Abg Cruise...kehkehekhe

taraaaa....


mama panda and baby panda...huhuha


Jejak je kaki kitorang ke Cineleisure tuh kitorg trus g beratur nk beli tiket wayang...hajat hati nk tgk cite yang Keanu Reeves berlakon tuh tp tup..tup org jual tiket tuh ckp seat yg available ialah kt depan sekali iaitu first row dari skrin...kwang..kwang...gile hape nk duk dpn sgt..kang bile kua wayang mau juling bijik mata aku ni n pale lak terteleng-teleng kang...so kitorg cuba nk tgk la ape2 cite yg leh di tengok...tapi malangnye cite-cite tuh semuanye start tayangan dalam kul 7.00 & 7.30 malam...eii x kuasa aku nk tgk wayang time Maghrib...kang Maghrib ntah ke mana...dosa lak nk kena tanggung sebeban lak...so kitorg amik keputusan utk membatalkan aktiviti tgk wayang kitorang ttuh....


star wars gal konon...



lari beb...lari...


i am the property of Dr Jones...yeke?


Nk dijadikan keje...memandangkan wayang x dpt nk tgk maka maka lepas solat Maghrib keje kitorg ialah amik gmba jer (gagak hitam mmg suka bergambar)...hahaha...asal ade port cantik je kitorang terus je snap gmbar...sempat gak lak tumpang kt background yang best2...lepas penat posing sana sini tiba2 aku teringat lak nk karaoke...hahahha...mmg dh lama aku x keluarkan suara aku yg merdu ni (merdu bak buluh perindu beb...jgn x caya tau...)...kitorang booking bilik yang 1 jam kena bayar RM20 (harga asal die RM22 tapi hari tuh dpt diskaun 2 hengget la plak)...Ina cakap die x nk nyanyi so die cakap die x payah bayar...aku ngn Kak Lang ok jerk...


jom kita masuk dalam

kot yer pun nk nyanyi...sabar wei sabar...


Jeng...jeng...elok je masuk dlm bilik tuh...orang yang pertama sekali terkam kt microphone ialah Ina (taknak nyanyi konon)...hahahah....aku dan Kak Lang dengan muka terkejut and mata yang bulat berpandangan sesama kitorang....Ina lak tersenyum je sambil pegang dgn erat microphone tuh...hahahah...aku ngn Kak Lang ape lagi beb...kasi perli baik punya kt Ina tuh....rasanye mau berdarah idung die kalu dgr lama-lama....


huhuhu gelap la plak...sib baik suara best


Lepas menyanyi selama 1 jam tiba2 Ina bersuara nk tambah lg 1 jam...hahahaha...die cakap kali ni die yang belanja...hahahah....bagus...bgus...itu mmg aku nk dgr sgt...die cakap lepas die nyanyi die rasa mcm release tension die yg tengah berkecamuk kt dalam pale otak die tuh...tuh lah dulu aku ngn Kak Lang selalu ajak die g karaoke tp die x nk...die bg alasan itu la..ini la (sebenarnye die x pernah berkaraoke kt pusat karaoke pun...ish..ishh kecian sungguh)...hahaha tp kali ni die lak yg addicted...aku n Kak Lang layan kan aje minah yang tengah tension tuh...tp seronok plak bile tgk die happy....




kita ENJOY...


Lepas karaoke kitorang terus g makan beb...tekak dh dahaga...perut plak dh lama...ini lah die akibat kalu berkaraoke smpi x ingat nk makan n minum...huhuhu...ape2 pun tak dapat tgk wayang tp dpt karaoke pun dh kira ok laa beb...

No comments: