Monday, December 15, 2008

Yeyeye Usop belanje lunch...

ini lah org yang banje makan tuh..malu amik gmba konon...

Actually x tersangka plak si Usop tuh nk belanja lunch...aku pun heran gak sebenarnye..


Kak Lang wit Tom Yam Kung

mula2 aku budget nk jumpa die dkt2 area opis aku jer..sebenarnye sbb die ckp die nk pulangkan laptop aku yang dh berkurun lamanya dh jadi harta khazanah die tp tiba2 die offer nk belanja lunch plak...

Eira wit Spegetthi Meat Ball


aku pikirkan die nk banje aku sorang jer tiba2 die suh aku ajak geng gagak itam aku sekali...huhuhu...lagi kitorg confius...and yang paling confius sekali si Kak Lang tuh...huhuhu...and yang best sekali bile Usop suh aku decide sendiri nk makan kt mana...die ckp x kisah kt mana2 pun...

nyumm...nyum...

menghilangkan dahaga...

Kak Lang mula curiga.."Mesti ada pepe nih smpi si Usop tuh nk banje kita lunch", Kak Lang sms aku...

"Kak Lang ko tlg cari tempat makan yang paling mahal kt area opis ko tuh..kang aku and Usop gi sana", Aku suh Kak Lang cari port makan yg mahal sbb Usop kata mahal ke murah ke die x kisah sbb die yang nk banje...kehekhekhe




New York Cheese Cake...betui ke namanye tuh?



Carrot Cake

ehhehe...makan desert plak..

ahhaha...kadang2 bile orang buat baik kt kita pun kita akan mula confius tmbahan lagi kalu sebelom ni die x penah nk buat baik kt kita...ahaks!! (Usop jangan marah ek aku x maksudkan ko tau!!)...lunch kitorg hari tuh ialah kt Secret Recepi kat Pusat Bandar Damansara...aku order Spegetthi Meat Ball + Watermelon Juice, Kak Lang lak Tom Yam Kung + Apple Juice...dah abis makan benda alah tuh Usop lak offer tnya nk makan ape lagi (perli ke hape sebenarnye mamat nih)...hahaha...aku and Kak Lang order lak desert Carrot Cake and New York Cheese Cake (khekehe...kopak duit Usop nampaknye)...yang join makan ialah Aku, Kak Lang and Usop jer..Ina x dapat join sbb as usual die mmg byk sgt komitment kt opis tuh...(byk komitment la sgt...wekkk....!!!)

Ape-ape pun terima kasih Abe Usop from Aku and Kak Lang....hahahaha

hahaha..finally dapat gak amik gmba die


No comments: