Thursday, December 25, 2008

Majlis Pertunangan Ijam

25 Disember 2008 orang seluruh Malaysia duk cuti umum sempena Hari Krismas...Tapi hari ni adik aku yang aku just panggil nama Ijam telah melangsungkan majlis pertunangan die dengan gepren pilihan die...huhuhu..adik aku dh langkah bendul aku beb...
Ma, Hidayah and Mak Hidayah

cium jgn x cium..

ni lah die bakal adik ipar aku

sarung cincin kt jari

Sebelum menjelang majlis pertunangan Ijam, aku adalah antara orang yang bz duk uruskan hantaran-hantaran die...aku gunakan kosep fresh flowers beb...asalnye nk buat simple2 je tp bile pikir adik aku yg high taste skit ni maka aku wat la konsep yg simple but nice...so aku decide utk guna konsep fresh flower...actually yang gubah tuh bukan la aku tp kakak member aku (kakak Ina Dolah)....kakak die ni mak andam so kakak die ade la segala kelengkapan...kalu nk harapkan aku yg gubah alamatnye pengsan la aku nti...dh la time cmni la gak aku tgh bz duk uruskan kerja-kerja kt opis tuh...


Kak Long, Hidayah, Aku and Kak Dah

Yang mengikuti rombongan majlis pertunangan ni semuanya makcik-makcik n pakcik aku and tidak ketinggalan beberapa org jiran aku yang close ngn famili aku...majlis berjalan dengan lancar dan tarikh majlis perkahwinan masih belum ditetapkan lagi.... walaupun pada awlnye ade di antara ahli rombongan tersesat tp finally jumpa gak...sib baik kt umah belah perempuan ready hidangan tengahari yg best...penuh pinggan aku duk letak lauk keliling pinggan aku (sebenarnye taknak miss sikit pun lauk yg terhidang sbb semua nampak sedap belaka)...lepas makan kenyang-kenyang kitorg pun ape lg....pulang la...


Hantaran daripada pihak perempuan

Hantaran daripada adik aku


ni lah derang...

No comments: