Tuesday, December 16, 2008

Kursus..Kursus...


Seri Pacific Hotel...Best Western Premier
mengadap The Mall

tempat utk wat keje

Tiba-tiba dalam last minit aku dapat surat daripada bahagian pentadbiran yang aku kena pegi kursus esk tuh...aduss...apesal aku x di bagitau awl-awal??sib baik aku ni spesis yang x melawan...huhuhu...aku pegi jela kursus tuh...



cantik kan decoration dalam hotel nih...


Kursus tuh diadakan di PWTC and aku akan menginap kt Seri Pacific Hotel...bilik aku mengadap The Mall plak...alaa aku ingatkan ape laa...rupanye aku kena jadi urusetia...huhuhu...tp jd urusetia ni sebenarnye agak meletihkan tau...setelah mendengar arahan dari pihak atasan maka kami dibahagikan kepada beberapa kumpulan...setiap kumpulan akan mempunyai pencatit a.k.a secretary utk segala perbincangan dalam kumpulan....jeng...jeng...mmg itu la tugasan aku...


buah2 ni klu amik kena caj x?


helo...helo...


malam tuh as usual kalu jadi pencatit a.k.a secretary jwapnye mmg akan tido lmbt laa...sebenarnye bukan aje kena catit perbincangan td malah lepas catit kena taip plak dlm laptop sebab keesokkannye kena buat presentation....(sib baik bukan aku gak yg kena present)....

hehehe teramik gmba sinki plak


sbb keje byk sgt maka aku nk rehat seketika smbil buat keje entah pepe ntah...keje ntah pepe tuh ialah amik gmba bilik hotel yang aku menginap nih (takde keje cari keje)....actually dalam byk2 hotel yang aku penah menginap aku rasa Seri Pacific Hotel ni macam agak menarik minat aku dengan decarationnya yg lain dari yang lain...suasana bilik ni agak mendamaikan...lepas amik2 gmba aku rasa katil n bantal yang empuk tuh duk memanggil2 aku...huhuhu....ok...i'm coming....


jgn x caya..best gile tido ngn tilam n bantal ni tau


aku merebahkan badan ku kt tilam dan bantal yang empuk nih..sekali aku letak kepala terus aku terbang ke dunia mimpi....dengan nyenyaknye aku lena dan bersedia utk tugasan esoknye plak....ZZZZzzzzzzzZZZ
akhirnye aku rembat buah-buahan ni buat balik..lg pun free...

No comments: