Monday, December 29, 2008

Pegi Sunway Piramid

Actually dh lama aku x pergi Sunway Piramid tau...last aku pegi kalu x silap aku pada tahun 2007...sib baik tiba2 hr ni tergerak hati nk pegi...Sebenarnye aku nk g dating ngn membe aku...dah lama x jumpa die beb..die lak asyik duk tnya aku bile nk dating ngn die and finally jumpa gak kita akhirnye...

dh lama aku teringin nk main ice skating

aku and ema


Actually membe aku ni namanya Ema...die ni sebenarnye dlu keje kt sebelah opis aku jerk..dlu ngn die jela aku selalu keluar lunch...bukan aku ni x bercampur dengan orang tapi dlu opis Ema ni semua staff lelaki and opis aku gak semua staff lelaki...kiranya klu kt tingkat 14 tuh aku ngn Ema jela yg bunga...so kalu keluar lunch or kemana-mana mmg kitorg asyik berdua jerla..



So setelah beberapa bulan x jumpa Ema maka aku decide la nk jumpa die kt Sunway Piramid lagi pun umh Ema ni mmg dekat jer ngn Sunway Piramid ni...hehehe...dh lama x pegi Sunway Piramid ni rupanye ade byk perubahan and penambahan shop lot kt dalam tuh...aku ngn Ema cuma makan-makan, window shopping, lepak-lepak and ade la gak shopping skit...heheheh...Ema pun aku tgk suka sungguh jumpa aku almaklumla dlu aku la tempat die duk mengadu and bermanja-manja (sebenarnye aku ni older dr die so die dh anggap aku ni mcm kakak die)...huhuhu...



lepak-lepak kt luar plak

No comments: