Wednesday, September 24, 2008

Bukak Puasa Kat Tupai-Tupai


Restoran Tupai-Tupai


Assalamualaikum...nk cite sikit ni kisah aku bukak puasa kt Restoran Tupai-Tupai...actually dah lama dah aku ngn Kak Watie (kakak kt opis aku) merancang nk pegi berbuka puasa kat luar sebelum berakhirnye Ramadhan...



Perbincangan hangat...


Dari sehari ke sehari postpone and finally kitorg decide nk pegi bukak puasa kt Restoran Tupai-Tupai pada 24 September 2008 bersamaan 24 Ramadhan pada hari Rabu...hehehe sebenarnye yang decide nk makan kt sini ialah aku sebab masing-masing member aku semuanye suh aku cadangkan tempat...tanpa pikir panjang aku pun decide la nk makan kt Restoran Tupai-tupai ni...



amik sikit-sikit jer

Restoran Tupai-Tupai ni dh banyak kali dah aku pegi tp kalu pada bulan Ramadhan aku belum pernah jejak lg kt sini...restoran ni berkonsepkan rimba di bandar...mmg rasa aman jerk..biasanye aku akan makan steamboat tp bulan puasa ni khidmat steamboat takde n yang ada ialah makanan buffet yang bayarannya RM48 sekepala...kali ni Kak Watie yang belanja...yaho0 semoga rezeki Kak Wati dimurahkan......






tunggu saat nk berbuka


Yang join makan kt sini cuma dlm 8 orang saje...x ramai pun geng opis aku yg join tp yang pastinye dapat makan...hehehe...lepas balik keje kitorg konvoi ramai2 pegi kt Restoran Tupai-Tupai tuh...perkh mmg byk gile makanan kt sini...aku smpi ke tahap x tau nk makan ape dah..aku cuma amik serba sedikit makanan tuh agar aku dapat merasa sikit-sikit...heheh..


kak watie and hirmy (bakal pengantin)
Lepas satu ke satu menu aku jamah tau...pastu benti solat Maghrib jap then pastu sambung makan balik...hahaha...si Isma gtau kat Anip contoh makan buffet yang betul ialah aku (bangga gile aku dengar beb)...actually Isma gtau kt Anip gitu sbb Anip makan sikit jerk...kira x berbaloi kalu bayar RM48...huhuhu...ape2 pun kenyang gak la sbb sambil2 tuh sempat gak aku terserempak ngn ex-classmate aku masa kt poli dlu...Ibrahim namanya...pastu dengan muka x malu ade ke patot die suh aku bayarkan...hahahha...die dari zaman belaja dlu smpi skang perangai Berahim ni x berubah-ubah asyik nk mengepow aku jerk..hahaha...almaklumla aku ni kan berhati mulia belanja org makan (perasan la plak) ...hahaha


No comments: