Monday, September 8, 2008

My Partime Job...Pembuat Biskot Raya...

Biskut ape ntah aku pun x tau..main buat jerk :)
Aduss aku rasa mcm dh bersawang2 dah blog aku nih..hehhe...bukannye ape sbb tuan rumah dh lama x masuk...almaklumla aku sejak menjak ni agak bizi skit ngn keje partime aku nih...hehehe...actually aku skang ni buat keje partime pada waktu malam...bukan GRO or penari bogel (dasyatnye ayat aku..huhu) tp pembuat biskot raya...hahahahha...


Bersedia utk di bakar...

Makcik sebelah umah aku ni sebenarnye bile menjelang bulan puasa je mesti die bz ngn tempahan biskut raya...mmg bisnes die berjalan pada bulan puasa jerk...memandangkan maid die dh balik indonesia maka die pun offer la aku buat keje partime ngn die...buat biskut raya...aku ni kalu buat sorang2 mmg rasa x syok jerk so aku ape lagi ajak la Geng Gagak Hitam aku join sekali...huhuh baru la gempak skit beb!!



ini namanye biskut cornflake..ehh betul ker?

Bile Geng Gagak Hitam join buat biskut ni bru la aku ade semangat skit...mulut laju duk pot pet pot tp tangan pun laju duk buat biskut...itu barula di katakan kuantiti and kualiti....huhuhu...actually aku masuk keje around kul 8.30 mlm until kul 12.00 mlm kalau bukan bulan pose la and kalu bulan pose plak masuk lepas terawih untuk kul 12.00 mlm ...kadang2 ade gak terlajak smpai lebih kul 12 mlm...upah yang Makcik Mas kasi pun RM3 sejam...tp aku x kisah pun...just tolong suka2 and isi masa lapang and sambil eratkan silaturahim...cewahhhh (sib baik anak2 lelaki die kecik lagi)...huhuhu gatai la plak....


caca merba...hahaha

Malam ni aku releks skit and kedai biskot tutup sementara waktu (sbb tuh aku sempat nk buat entry ni)...bukan sebab bankrup tp Makcik Mas ckp nk rehat jap sbb hr ahad yang lepas die dapat tempahan 1000 kotak biskut raya...katanya itu tempahan dari TV3...huhuhu...masyukk...so hr ni ialah waktu utk rehat...jeng...jeng....

makcik, kak lang and aku sedang kusyuk buat biskut

No comments: